Ogen dicht… en SPRING!!!

Jep lieve mensen… ogen dicht….. en SPRING!!!! Ik ga een sprong wagen… een enge, maar eentje die nu echt nodig is… er is veel moed voor nodig om dit te doen.. maar het is nù springen en het erop wagen of mezelf verliezen, mezelf onder laten sneeuwen…. een moedige beslissing, een verstandige beslissing, een wijze beslissing, een enge beslissing… ik heb al een aantal reacties gekregen van de mensen die ik het al verteld heb…
 
Welke sprong??? Dat vertel ik liever persoonlijk aan de mensen die het interesseert, voordat men denkt: heb ik dat zomaar even op je space moeten vernemen??? Dus: just ask me!!!
 
 Liefs Maaikie
 
PS ook reacties van mensen die het al wel weten: beetje discreet houden graag… ben en blijf graag mysterious…..

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ogen dicht… en SPRING!!!

  1. Pien says:

    Heeeey MM!!
     
    Tsssssss……vergeet je de Always Ultra MET vleugels niet voor deze ontzettend moedige sprong??
    Zachte landing gegarandeerd!!!
     
    GOOD LUCK!!
    Pien

  2. haarms1 says:

    Nou leuk weet ik nog niks, sms je nog even wat je gaat doen.

    xxxjes ingrid

  3. Marc says:

    Nou…… je hebt het voor elkaar hoor!!
    Ik ben nieuwsgierig geworden….
    Emigreren??
    Jezelf om laten bouwen tot kerel?
    Word je moslim??
     
    Let me know…
     
    x
    Marc

  4. rossella says:

    Hi I’m an italian girl…your blog is beautiful! If You want add me to your contact, my msn is eowyn18@libero.it bye bye
     
    PS sorry for my terrible english!🙂
     
    by Rox

  5. Alessandro says:

    hello from italy………alex  naples

  6. koos says:

    hey maaike
     
    je hebt het er met mij nog niet over gehad!
    maar ik hoor het wel wat voor diepe sprong je nu weer gaat maken..
     
    groetjes en horens van koos

Leave a Reply

