Wereldreis!

Hallo iedereen,
 
ja ja…. ik ga op wereldreis!!! even niet helemaal naar mijn zin mbt werk… niet weten wat ik dan wel wil doen… moet ik nog over nadenken… en tja: waarom dan niet terwijl ik mijn favoriete bezigheid uitoefen: Reizen!!! Zoveel plaatsen die ik nog wil zien, zoveel landen die ik wil bezoeken, zoveel mooie uitzichten die ik wil vastleggen op foto…. Dus ja: mijn grote sprong is een wereldreis!!!
 
Ik ga vanaf september de wereld rond, te starten in Azië. Cambodja, Bali en Maleisië zijn de landen die ik in ieder geval wil bezoeken… Maar ik kan ook nog naar Shanghai gaan…? Daarna naar Australië, Tasmanië en Nieuw Zeeland, waar ik ook een tijdje wil gaan werken (en wat familie bezoeken als dat lukt…). Vervolgens door naar Zuid-Amerika, waar ik in ieder geval Peru helemaal bovenaan mijn lijstje heb staan…! Welke landen ik nog meer aan ga doen, zal ik de komende tijd nog even goed in verdiepen… Maar daarnaast: ik zie het wel! Als ik toch onderweg besluit om nog een keer Thailand aan te doen? Of schijnt Ecuador nog leuker dan Peru te zijn? En het amazone-gebied dan…? En als ik toch in die omgeving ben (lees: zuid- en midden-amerika): waarom ook niet Jamaica? Ik zie het wel… komende maanden ga ik mijn plannen verder vorm geven en zullen deze tijdens mijn reis ongetwijfeld verder gevormd worden….
 
Ik heb er enorm veel zin in en zal iedereen middels mijn weblogs op de hoogte houden!!!!!
 
Liefs Maaike
 
PS tips en info over verschillende landen en het reizen is altijd welkom!!!

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

