VRIJ!!!

Jaha, this is the first day of the rest of my life… vrijdag mijn laatste werkdagje gehad… zaterdag en zondag leek nog even als gewoon weekend, maar nu vanochtend níet om 05.00u de wekker ging, ik níet om 06.00u de auto in stapte, ik níet om 0605u in de file stond… ja: dan weet ik het helemaal: ik ben vrij!!!! om 07.00u gingen mijn ogen wel even open… nee, ik heb me niet verslapen, ik mag gewoon blijven liggen… om 09.20u weer even de oogjes open: nee, je móet er niet uit hoor? heerlijk!!!!
 
dus zojuist om 10.15u mijn bed uit… even ontbeten, lekker ingesmeerd met zonnecreme, en straks lekker naar buiten… ik moet helemaal niks!!! dus ga straks lekker in de tuin liggen, waarschijnlijk even de boot in om takken boven de sloot weg te knippen (vind ik zo vervelend voor de mensen die er al limboënd onder door moeten varen…) en verder? ik zie wel!!! boekjes lezen over wereldreizen, welke landen wil ik nog meer aan gaan doen, en wat wordt mijn reisroute… ik ga gewoon lekker genieten en voorbereiden op mijn reis in september…. geachte lezers: gegroet! Maaikie ligt ff lekker te bakken in de tuin!!!

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

