Update van mijn vrije tijd… enne: Pipo?

Zo… lekker relaxed zo… niets moeten, alles mogen (uhm, bijna alles dan…)…
 
Vorige week naar Zeewolde geweest, of all places, waar een leuk outdoor-event was: Slick Outdoor. De avond ervoor bij iet wezen barbieknoeien en in het pittoreske blijven maffen en de volgende dag dus naar Zeewolde… onderweg enorme hoosbuien gehad.. en dan ben je dus onderweg naar een strandparty… ahum… maar goed, toch doorgereden en met plu en al naar het strand gelopen. Daar aangekomen was het bijna weer droog, dus werd het toch nog een fijne party. Na afloop even langs de mc geweest, voor een chicken sate.. hadden alleen geen sate meer… en dat zeggen ze nadat ik heb afgerekend enzo.. grmbl… maar goed, dan maar loempia’s erbij… niet erop… maar erbij… tja, je moet wat?!? de foto’s van de party staan hier op de space…
 
Afgelopen donderdag mijn AZ-seizoenkaart ingeleverd… :’-(((( sniksnik… anywayz: eerst naar De Hout, waar de administratie normaal gesproken zat… kom ik direct meneer Van Gaal tegen (ja die ja…) en vraag hem waar de administratie is. Vandaag net naar het nieuwe stadion.. oh, aha… zegt ie vervolgens: je mag wel met me meerijden? ik ga er zo heen. Ik zeg dat ik wel achter m aan rijd, ik weet immers niet waar ik precies moet zijn. Dus hij loopt nog even naar binnen om zijn spullen te pakken en ik sta buiten voor de spelersingang te wachten. en vervolgens komen dus alle spelers langslopen. Allemaal gedag gezegd en zelfs van Cziommer een vette knipoog gekregen… hahaha!! daarna dus met Van Gaal naar het nieuwe stadion gereden. Ik reed achter m aan dus mocht ik op hun parkeerplaats ook parkeren, altijd handig… daarna bij de receptie om de administratie gevraagd en mijn kaart ingeleverd. Subtiel even gevraagd of ik even mag rondkijken, aangezien ik geen wedstrijden ga kijken. nou, bij de kantoren lukt dat nog niet, maar ik kan wel via de buitenkant het stadion inlopen in een van de hoeken. dus dat gedaan… en daar stonden ze allemaal… de spelers, de trainers, de bouwvakkers… hahaha dat was wel even opkijken voor die werklui, een dame in het stadion… hahaha. maar goed, wat plaatjes geschoten, op de hoofdtribune gezeten en een heel stuk van de training bekeken (illegaal dus… oeps…). zie ook hiervan foto’s!!
 
Vrijdag nog uit eten geweest naar Le:en… en dat was weer supers…!!! tja wat moet ik er over zeggen, je had erbij moeten zijn, want het valt niet uit te leggen…. de x-rated-namen van bekende films, langsdenderende treinen, manicuresets, sterretjes (op je voorruit…), niet uit te leggen… mijn buikspieren waren weer heerlijk doorgetraind van het lachen… en mijn facelift kan weer jááááren uitgesteld worden door die lachtraining… Lachen is gezond nietwaar?! (dat we er niet uitgegooid worden of zelfs geweigerd worden, verbaast me nog steeds…)
 
Vandaag naar Pirates of the Caribbean (nee, niet privates of the caribbean…!!!) geweest met mijn sisters… was weer lekker lachen en fun hebben!
 
Verder bezig om het huis en tuin op orde te houden nu paps en mams er niet zijn… o.a. dus de druiven goed bijhouden: rotte er zsm tussenuit knippen, met een heerlijk scherp schaartje… die uiteraard uit mijn hand valt bij tros nummer 15… met de punt naar beneden uiteraard…. en nee, niet naast mijn tenen… en ook niet tussen mijn tenen… maar precies midden in mijn grote teen!!!! bloeden dus!!!!!!! whaaahhhh!!! anywayz, pleistertje erom en doorgaan dan maar… hahaha!
 
Morgen moet ik mijn autootje inleveren…. :’-(((( shit zeg… MIJN autootje… word er wel een beetje sad van… had m zelf uitgekozen, en nu moet ik m inleveren.. maar ja, het is niet anders… ik heb gekozen voor vliegtuigen, treinen, tuktuks, jeeps, bussen en dat soort vervoer wat je aan de andere kant van de wereld hebt!!!
 
 
dikke zoen, Maaikie
 
PS: wie is die Pipo-nl op mijn gastenboek?? mail me ff… anders weet ik niet waar ik moet eten!!! hahahaha!

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

One Response to Update van mijn vrije tijd… enne: Pipo?

  1. Manike says:

    HOi Maaike, ik ben manike de nieuwe receptioniste in Den Haag.
    Ik zal je zo wel zien als je je autootje in komt leveren.
    Maar als reisbestemming, misschien is Sri Lanka iets voor je (als je er nog niet geweest bent?!?) De route met de trein door de theelanden schijnt fantatisch te zijn (ga hem zelf in oktober doen).
    Voor de rest heel veel plezier, en geniet ervan,
    groetjes manike

Leave a Reply

