Zere enkels enzo…

Zo, lekker weekendje gehad… vrijdagavond AZ-Arsenal gekeken, bij mijn zussie en zwager voor de tv, want tja, zonder Seizoenskaart kan ik het stadion niet meer in… maar goed, dat was ook gezellig, biertje en chippie erbij! Zaterdag even het huis goed schoongemaakt, want paps en mams kwamen weer terug van vakantie. :-D ‘s Avonds een taartje erbij en foto’s gekeken en een rustig avondje thuis dus.
 
Zondag met wederom mijn zussie en zwager naar Vlietpop gegaan. Dit is een boten en muziek-festival op de Grote Vliet, bij Medemblik in de buurt. Dus bij vrienden van mijn zus de boot opgegaan en de Grote Vliet opgevaren. Daar gezellig aan wat andere boten gelinkt en biertje erbij lekker relaxen op het water. Muziek luisteren (voor zover je wat hoorde…) en lekker bootjes kijken. Toen we even op een andere boot stonden, moest ik per se even heel behulpzaam zijn en wat aanpakken vanaf een andere boot… even te snel… vergeten dat er wat vlonderplanken missen in die boot… en ja, daar knalde mijn voet zo’n halve meter lager op de bodem van de boot… AUWIE!!! Dus nu zit ik met dikke enkel, lichtgeschaafde knie en vette blauwe plek op mijn kont te niksen… Maar goed, beter nu dan als ik straks in den verre ben…
 
Greetz Maaik

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

