Lekgeprikt…

Zo, ik ben gister ff lekker lekgeprikt… nee, niet door muggen ofzo… maar door de dame van de GGD… 3 stuks inentingen… Een leuke foto hiervan staat hieronder.
 
Maandag mijn verjaardag rustig gevierd, wat leuke cadeautjes gekregen, waaronder een maansteentje voor aan mijn ketting die bescherming voor reizigers biedt… Errug leuk cadeau dus! Hoef ik niet per se in te geloven, maar ik denk toch dat dat steentje met mij de hele wereld over gaat… hihihi!
 
Vandaag weer lekker relaxed gedaan, maar ook ff lekker intensief onze boot leeggehoosd… my god.. dat is wel een lekker zwaar klussie… eerst leeghozen (stond bijna onder water na al die regen…), toen schoonmaken (waren die stoelen dan oranje? niet groen van de mosaanslag? hahaha), en nog wat schoner water erdoorheen om te spoelen en dat er uiteraard weer uithozen… nu ziet het bootje er weer tiptop uit! Nu nog een motor, want varen wil ie nu nog niet… en nee, het is niet bepaald een roeibootje…
 
Nou het zonnetje schijnt weer lekker… dus ik ga weer naar buiten…
 
Ciao! x Maaik

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

One Response to Lekgeprikt…

  1. Pien says:

    Hmmm, mmmjammie! Bloed! Gnagnagna!
    Alles wel verder? Hier ook hoor. Hou dit weekend lekker rust. Ga helemaaaaal nergens heen! Wel saai, maar ach, ik wordt ook een dagske ouder..hihihi!
     
    Tot gauw!
    Pien

Leave a Reply

