19 september is de dag…

…. dat ik naar Hanoi vliegen mag…!!!! Ja ja, mijn ticket is geboekt, en ik start in Vietnam… Daarna in principe alles over land langs: Cambodja, Laos (malaria-pillen slikken… iiieeehhh…), Thailand en Maleisië. Daarna een oversteek (vliegend / varend? geen idee nog…) naar Indonesië waar ik in ieder geval naar Bali ga en daarna naar Australië en Nieuw-Zeeland om daar ook te werken. Vervolgens ga ik naar Peru en wie weet waar nog meer heen in Zuid-Amerika… En hoe lang alles gaat duren? Nog geen idee…
 

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to 19 september is de dag…

  1. koos says:

    wens je veel plezier daar maaike
    geniet er van en dat alles naar wens verloopt daar
    hou ons op de hoogte…
     
    groetjes koos

  2. Pien says:

    Zeg! Dit is toch weer ‘s wat anders dan GROTKRUIPEN!
     
    Ik hou je spees in de gaten hoor! Geen dingen uitspoken die ik "normaal" wel zou doen!
    Hahhah!
     
    Groetjes
    Pien

Leave a Reply

