Nog maar 1 nachtje slapen….

… en dan ga ik!!! Whaaaaahhhhhh…. Jeetje dat is raar, slaap ik vanavond voorlopig voor het laatst in mijn eigen bedje… morgennacht namelijk in het vliegtuig (voor zover je dat slapen kan noemen…) en daarna ergens in een hostel in Hanoi en daarna….??? geen idee nog… ik zie het daar wel!!
 
De afgelopen weken heb ik nog wat leuke dingen gedaan met mensen die dachten: ‘jee, je gaat zo lang weg, dan móeten we nog even een happie doen hoor!!!’ Was erg gezellig allemaal. Ik was ook nog gezellig met paps, mams, Rosan en Tessa naar de DaVinci Code geweest. Ja, eindelijk ja… was al zo benieuwd naar de film, maar mijn zusje wilde ook mee en daarvoor wilde ze eerst het boek uithebben. En helaas is ze niet zo’n lezer als ik (ik had ‘m in 1 dag uit…), maar gelukkig had ze het boek nog op tijd uit voordat de film richting de videotheken gaat… ;-))) En mijn jongste zusje wilde ook wel gezellig mee, dus lekker met het gezin op stap. Was wel een goede film, maar ik merkte wel dat je het boek wel gelezen moet hebben, anders snap je er weinig van. En zelfs als je hem gelezen hebt, is het af en toe nog wel een beetje verwarrend en je mist soms dingen uit het boek, maar het verhaal blijft goed. Nu wachten tot iemand het Bernini Mysterie gaat verfilmen… jummie!!!
 
Ook was ik nog gezellig met Talitha uit eten geweest, in Almere. Dit was erg gezellig, met name door de vele roseetjes… en nee, die hadden we echt niet allemaal zelf besteld… we hadden een menu genomen, en dus het voor-, hoofd- en nagerecht allemaal tegelijk besteld. Dus na het voorgerecht en bij het derde roseetje dachten wij opeens: waar blijft het hoofdgerecht nou?? Het duurde echt erg lang. Dus toen de ober (een schatje…) langskwam vroegen we erom. Hij even naar de keuken gegaan om het na te vragen, bleek dat onze bestelling niet in de computer was gezet en daardoor dus alsnog gemaakt moest worden. Maar we mochten wel een drankje van het huis nemen. Nou, doe ons maar een roseetje! En dus werd de rose gebracht (nummer 4 dus…). Nog geen 2 minuten later stond er weer iemand van de bediening, weer met 2 rose (nummer 5 dus…)… Deze mocht ik jullie aanbieden… Uhm, die hebben we al gehad hoor… Nou geniet er dan maar lekker van!!! Dus met rose nummer 4 en 5 voor onze neus werd het steeds gezelliger (gek he… hahahaha!!). Gelukkig ging de rest van het eten en drinken wel goed allemaal en ging ik uiteindelijk met de laatste trein weer richting huis. openbaar vervoer is niet alles, maar na al die roseetjes was het wel erg fijn met de trein… hahahaha!!! Ik werd alleen onderweg nog wel erg vaak aangestaard (heb ik 2 hoofden ofzo???) en aangesproken door allerlei mannen die met een dom smoesje wel wat grappigs tegen me wilden zeggen… pfff…. laat me toch lekker naar huis gaan…  hahahaha!
 
Verder afgelopen week ook nog uit eten geweest met oud-klasgenootjes en een mogelijke Peru-reisgenoot. Was allebei ook weer erg gezellig! En afgelopen woensdag nog 1 keertje naar ballet geweest (was de eerste en de laatste les voor mij van dit seizoen… :-(((… ) en met de meiden een koppie thee gedaan en wat lekkers getracteerd. Oh ja, en donderdag is mijn haar geknipt…!!!! Het is nu op schouderlengte en lekker in laagjes. Er kan nog net een ieniemienie-staartje in. Zodra ik het even leuk gekapt heb (hier thuis dus nog…) zal ik ff een fotootje doen… :-)))
 
Nou, vandaag al zoveel mogelijk klaargelegd en deels ingepakt (in zakjes en tasjes enzo) om in de tas te kunnen doen en nog wat laatste boodschapjes gedaan… jeetje, blijft een raar idee hoor, dat ik straks gewoon een hele tijd weg ben… pfff…. nou, ik ga zo nog maar even wat soapjes kijken, dat moet ik immers straks ook missen… net als Prison Break :’-(((( en de Next Topmodel-series en Will en Grace en ….. :-(((
 
Lieve allemaal,
ik ga jullie ook enorm missen, dus please: laat lekker veel berichtjes voor mij achter…!!!!
 
 
Dikke zoen en veel liefs,
Globetrotter-Maaikie!!!
 

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Nog maar 1 nachtje slapen….

  1. egeetje says:

    Heej meiss,
     
    Héél veel plezier tijdens je tocht!! Geniet met volle teugen, want voor je ‘t weet ben je weer terug en moet je weer naar LE:EN…haha!!
     
    Doe voorzichtig😉
     
    Kus
    Esther

Leave a Reply

