Back in de Outback!!

Hey lieve allemaal!!!
 
Ben ik weer heel even!!! Heb niet al te veel tijd en hier in de outback is het weer lastig een internetcafe te vinden!!! Ben in ieder geval weer in de outback. Even in het kort wat ik heb gedaan en waar ik nu weer heen ga (jeetje totaal niet mijn stijl: even kort…):
 
Na wat daagjes Byron Bay ben ik op zondag 23 september bij een vriendin van mijn tante Atie langsgeweest, Trude. Even gezelig een bakkie koffie gedaan en Alexis en ik kregen zelfs nog heel lief een scrubhanddoekje, ‘want dat is zo handig op reis’. Nou inderdaad!!! Daarna weer naar Brisbane voor een nachtje daar. Maandag 24 september bracht ik Alexis naar het vliegveld en namen we afscheid van elkaar. Slechts voor 10 dagen, want ze ging even gezellig met de Hollandse Glenn (die ik ook in Cairns had leren kennen) naar Fiji. Was ik dus even 10 dagen alleen. Dus op naar Airlie Beach. Het was wel een behoorlijke rit, maar wel leuk om daar weer heen te gaan. Toen ik daar aankwam even naar de haven gegaan om te kijken of ik Phil misschin kon vinden, de gozer van de boottrip die ik daar had gemaakt. Nou, niet te vinden, ook na een paar eer vragen. En net toen ik weg wilde gaan liep ik zo ongeveer in zijn armen. He, leuk je weer te zien! Alleen moest ie net voor een paar dagen richting Cairns, maar begin de week erop zou ie weer terug zijn. De rest van de week rustig aan gedaan daar in Airlie Beach en omgeving. Even een tochtje naar Conway National Park gemaakt en lekker bij een lagune met een watervalletje liggen zonnen. Alleen weinig water dat viel uiteraard… Verder heerlijk gelezen en in de zon liggen bakken. Maandag 1 oktober was Phil weer in town en ben ik samen met hem en wat vrienden te stappen geweest. Dit was erg gezellig, veel mensen gesproken en leren kennen en een mooi avondje uit gehad. Het wandelen naar mijn auto op een camping was echter net ff te ver en dus was de boot van Phil een mooie tussenstop om even wat te slapen voor ik de volgende dag doorliep naar mijn auto. Op 3 oktober begon ik de rit weer richting Brisbane en 4 oktober haalde ik Alexis weer op. Vrijdag hadden we even gezellig met Josh geluncht (met wie ik die nokia-shoot had gedaan) en daarna vertrokken we weer richting het Noorden.
 
En tja, we zijn nu dus weer in de outback, op weg naar Darwin! En dan via de westkust naar beneden. Ja we zijn van plan heeeeeel Australie te zien!!! Ik hoop met een paar daagjes dus weer online te kunnen en wat uitgebreider te kunnen vertellen!!
 
 
Veel liefs en dikke zoen,
Maaikie

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

