Jeetje….

Ik heb net toch op een knop gedrukt… ‘Bevestig hier uw vlucht en betaling…’ Jawel, ik heb het geboekt….
 
Lieve allemaal, die mij zo enorm erg gemist hebben: ik kom terug!!!
 
Eindelijk, op 16 maart om 13.00u lokale tijd zet ik weer eens voet op eigen bodem (ehm, waar is dat eigenlijk??😉 ) en kom ik weer aan in Nederland!!! Nog maar 8 weekjes, begin maar af te tellen!!! Voor de vluchtgegevens: vraag maar!
 
Verdere info: ik ga naar huis via de Verenigde Staten. Op 12 feburari zal ik daar heen gaan en met Laura uit Sacramento (zij woont daar, ik ken haar van Cairns, Australie) een roadtripje van een week maken en daarna op de een of andere manier van de westkust naar de oostkust (waarschijnlijk via het zuiden, wil graag naar New Orleans met de jazz daar…), om dan dus op 15 maart vanuit New York naar Europa te vliegen en daar op zondag 16 maart aan te komen.
 
Liefs Maaikie
 
PS zal snel weer even de verhalen updaten, maar ben voornamelijk aan het werk-zoeken, onderdak-zoeken en auto-verkopen geweest…

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

