NIEUWE FOTO’S!!!!!

Hallo allemaal,
ja verhalen genoeg, maar niet de tijd om ze allemaal al te tikken. Ik zal dat zsm doen. Maar je weet: een foto zegt meer dan 1000 woorden! dus heb ik inmiddels 3 nieuwe foto-albums op de site gezet!!! Geniet van deel 20, 21 en 22!!!
Oh ja, en ik heb inmiddels al 24.000 hits op de site!!! Zou helemaal super zijn als ik voor ik op 16 maart terug kom toch de 25.000 hits haal?!? Whoohoo!!!
Geef het door, zegt het voort: kom allemaal naar mijn website!!!!
Veel liefs en dikke zoen,
Maaike

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel. Bookmark the permalink.

3 Responses to NIEUWE FOTO’S!!!!!

  1. Sandy says:

    Hoi Maaike,
     
    Heb net bijna een uur naar je foto’s van de afgelopen tijd gekeken.
    Wat veel fantastische, onwijs gave, mooie dingen, gebouwen, avifauna etc zie je, en maak je mee.
    Onvergetelijk!!
     
    Ik wens jou nog een paar hele fijne gezellige weken toe.
    En ik denk dat jou paps en mams en zusjes weer heel blij zijn als je weer thuis bent.
    Je bent al zo’n tijd onderweg.
    Maar geniet nog even van de tijd die je nu nog in de USA hebt he!!!
     
    Groetjes Sandy van den Berg-van Westen
     
    en ik denk dat tante Atie je wel wil toevoegen in haar engelenwand hahaha.
     

  2. Sandy says:

    O ja, en voor over 2 weken…. een hele goede terugreis toegewenst!!
     
    Groetjes Sandy
    Het lukte me niet zo om iets in het gastenboek te zetten, dus doe ik het op deze manier.
    Het zal wel iets stoms zijn???

  3. Karin says:

    Hallo nicht,
    Wat een wereldreis zeg,je komt richting Nederland dit waarchijnlijk voor het feest van je zus Rosan.
    Vandaag met je Tessa op Hyves contact gehad.
    Van Marloes hoorde ik dat je naar de States was gegaan dit had ik even gemist.Oom Cor heeft morgen zijn afscheidsborrel dus hij gaat stoppen met werken maar dit mag asl je 63 jaar bent.Ik ga nog even door want ik ben pas 54 jaar.
    Als ik eens wat meer tijd heb ga ik je hele verhaal lezen.Goede tijd en veel liefs van karin

Leave a Reply

