Aantal nieuwe foto’s en nummer 25.000 is bijna in zicht!!!

Lieve allemaal,
 
ik zag dat ik een aantal (errug leuke!!!) foto’s miste in mijn laatste album. Deze heb ik nu dus alsnog toegevoegd in een nieuw album, genaamd Missing Photo’s! Bekijk die dus ook even gauw en mocht je de rest nog niet gezien hebben: neem er maar even de tijd voor en geniet mee met mijn reis!!!
 
Ja nog maar 1 weekje en ik kom weer terug. Sterker nog, over precies een weekje zit ik ongetwijfeld aan het gebak bij paps en mams in Benningbroek! Jeetje, wat gaat het hard! Maar, om mijn kostbare reistijd niet allemaal weg te tikken: de verhalen worden waarschijnlijk pas weer upgedate als ik in NL ben. Ik ben momenteel in Miami (nadat ik wat langer in New Orleans was blijven hangen, thanks Willem en Maikel…😉 ) en vertrek morgen om mijn laatste dagen in New York door te brengen! Dus kom maar op met alle cosmopolitans, flirtini’s, dirtini’s…. Sex and the City has never been so close!!!
 
Veel liefs, Maaike
 
PS en ja nummer 25.000 is al in zicht!!! Nog maar 75 hits te gaan en ik ben er!!! Hm, nu nog even bedenken wat ik voor nummer 25.000 als cadeau… Een foto met handtekening van mij misschien?😉

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel. Bookmark the permalink.

One Response to Aantal nieuwe foto’s en nummer 25.000 is bijna in zicht!!!

  1. Unknown says:

    En.. en… ben ik de 25.000e?Nog heel veel plezier in The Big Apple, een te gekke stad! Tip; ga naar Hilton bij ground zero en neem de lift naar hoogste etage, een mooi uitzicht over Financial district én Brooklyn Bridge.
    Groeten van Pascal en Climmy

Leave a Reply

