Bijna naar huis….

Ja ja, ik kom nu echt bijna naar huis… Op de een of andere manier kan de tijd me niet snel genoeg gaan nu, maar aan de andere kant moet het ook nog even zo lang mogelijk duren…! Haha, ik geniet nog even hier in New York. De foto’s en verhalen zullen begin volgende week wel volgen, als ik weer thuis ben. Dan heb ik er namelijk even wat meer tijd voor… hahaha!!!
 
Voor de geinteresseerden: ik kom dus zondagmiddag om 13.00u aan op Schiphol, en ik vlieg van New York via Londen. Een paar mensen hebben al om de vluchtgegevens gevraagd, dus mocht je die ook willen: mail me maar even en ik stuur je ze toe!!!🙂
 
Tot gauw!!! Wauw, dat klinkt nu echt heel raar…. hahaha!!!
 
Dikke zoen en veel liefs,
Maaike
 
PS en ik ben inmiddels op weg naar nummer 26.000!!! Jawel, binnen een week heb ik de 25.000 gehaald!!! En dus nu op weg naar hit nummer 26.000!!! (En ik weiger gewoon om nu al foto’s van 2 bepaalde ‘heren’ erop te zetten… de 26.000 haal ik zelf ook wel… toch, Ing?😉 hahaha)

About Maaike

Besides my travelblog on https://maaikie14.wordpress.com, I have another website with various articles on http://thecuriousbutterfly.com. See you on either one or both of them!
This entry was posted in Reizen, Travel and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

